Freitag, Januar 18, 2008

Parijs, Parijs

In December ben ik voor een paar dagen in Parijs geweest.
Ik ben er nog nooit geweest en eigenlijk alles, wat ik er beleeft heb, was een groot, bijzonder ervaring voor mij.
La Basilique du Sacré-Cœur de Montmartre, le tour d`Eiffel, LaFayette, Haussman Boulevard, MontMatre (Künstlerdorf), Musée du Louvre, Panthéon, Arc de Triomphe, Opéra Bastille, St. Germain-des-Prés, Notre-Dame, Place des Vosges, Place de la Bastille, Place Charles-de-Gaulle-Étoile, Forum des Halles, Place du Tertre, Avenue des Champs-Élysées, la Grande Arche, Stade de France (Frankreichs Nationalstadion), Centre Culturel Franco-Japonais, Jardin des Tuileries, Place de la Concorde, Obelisk, La Défense (Europas größte Bürostadt), le Tour Montparnasse, en en en!
Ik heb me mijn voeten doorgelopen om het allemaal te zien, maar het is het alles waard! :)
Zo vele verschillende mensen, culturen, religies, dingen uit de afgelopene eeuwen, verzameld in een stad!
Wow, wat waren dit geweldige, indruk wekkende dingen! Het was een superleuke ervaring voor mij!






Keine Kommentare: