Mittwoch, November 01, 2006

Herfstvakantie en Vrijgeroosterte week

In de herfstvakantie was ik bezig met het duimbioscoop voor Roland, dat ik nu ook bijna klaar heb.
Het is een mengsel van tekenen en fotograferen. Nu moet ik alleen nog de loze paginas met elkaar verbinden en een dekblad ontwerpen.

Mijn groot beeld voor Wouter heb ik al iets langer klaar.

Bovendien heb ik schetsen voor Ina gemaakt, maar ik kon nog niet voor drie woorden kiezen, omdat ik eerst wilde beproeven, wat het beest op het computer werkt.

Voor Marc heb ik nog meer ideeen verzamelt voor de filmfragmentanalyse, hoe men het oplossen kan, dat onze resultaten in een oogopslag duidelijk worden.


Deze week heb ik dan iedere dag op school aan de opdrachten voor Ina, Johan en Marc gewerkt.

Met de opdracht drie spreads te maken ben ik klaar.
Ik heb voor de drie woorden "fear", "hand" en "theatre" gekozen, voor het woord "fear" heb ik twee verschillende oplossingen, misschien komt morgen nog een derde erbij.

De opdracht van Johan, een eigentijdse nabootsing van een van de vier schilderijen te maken ben ik al begonnen. Maar ik vindt het nog niet goed genoeg, waarom ik morgen nog een keer daarmee begin en een andere van de getoonde kamers als voorbeeld neem.
Vrijdag wil ik dan op school nog een keer met Photoshop eraan werken.

Daarenboven was ik zondag in de "Städtische Galerie Nordhorn" waar ik een rondleiding door de tentoonstelling ( "Wandwucherungen und Wandnahmen" ) meegemaakt heb. Misschien schrijf ik over dit thema mijn recentie, die ik later in dit jaar voor kunstgeschiedenis maken moet, omdat ik de expositie echt leuk en interessant vond.

Keine Kommentare: