Montag, Oktober 23, 2006

Periode II: 09.10. - 13.10. en 16.10. - 20.10. 2006

Laatste resp. deze week heb ik Roland een aantal schetsen van 5 verschillende duimbios laten zien. Twee ideeen ervan waren echt goed, maar ik heb nog niet beslist, welk duimbio ik uiteindelijk wil uitwerken. Misschien maak ik een duimbio uit fotos, in alleen maar zwart/ wit van dansende, met de tijd lichter werdende en verdwenende mensen of ik teken een duimbioscoop met mijn gezicht, die misschien iets opmerkelijks uitspugt.


Wouters opdracht een groot beeld van twee verschillende in de AKI hangende schilderijen te maken loopt door. Bovendien moesten wij een nieuwe aantal van gekleurde vlakjes maken, uit die wij de besten uitkiezen en een volledige kleur- rij ervan maken moesten.
Daarenboven moeten wij nu aan de hand van de verschillende gebruiksvoorwerpen, die wij voor de laatste les meebrengen moesten, een soort gebruiksaanwijzing door een aantal fotos maken, zodanigdat men de ware functie van het object goed kan herkennen.


De acht themas die Ina ons gegeven heeft om drie ervan uit te kiezen en daarvan nieuwe schetsen te maken zijn theatre, air, hand, number, fear, earth, gravity en breath. Nu moeten wij drie spreads maken, die er uit tekst en alleen een beeld ( sw of kleur) bestaan.

Keine Kommentare: